Crisis In De Reclame: Markt van 1 Miljard Dollar

Dr. Michael LaitmanIn het Nieuws (uit de The Financial Times): “Reclame uitgaven krimpen wereldwijd ten gevolge van de eurozone crisis waardoor er miljarden gekort worden op de marketingbudgetten in de zwaarst getroffen landen en men begint te merken dat het vertrouwen in andere regio’s daardoor beïnvloed wordt, volgens een nieuwe prognose. …

“Griekenland zou getroffen kunnen worden door een krimping van 33 procent en in Spanje en Portugal kan de krimping 12 à 13 procent bereiken, zo voorspelt ZenithOptimedia.”

Mijn Commentaar: In de toekomst zal reclame, de ‘motor van de handel’, verdwijnen, behalve als het uitleg betreft over nieuwe producten en geneesmiddelen die de oude zullen vervangen. Omdat de mensheid op een punt zal komen van matige consumptie, zal de noodzaak om te adverteren overbodig worden en overbodige goederen en diensten zullen ophouden te bestaan.

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Comments RSS Feed

Previous Post: